söndag 15 mars 2009

Ny energi!

Ja, så har jag varit och laddat mina batteri igen. Vidareutbildning i fredags hos Iréne Johansson. Denna gång var temat bland annat Utbyggd grammatik. Vad härligt det var att träffa några av mina kollegor igen från Handledarutbildningen. Det var första gången vi träffades efter att vi fick våra Certifikat. I lördags var jag i Forshaga Nätverk Värmland och Karlstadmodellen AB anordnade "En dag i möjligheternas tecken" härligt att lyssna till Pär Johansson (grundaren till Glada Hudikteatern) www.parj.se och Iréne Johansson (grundaren till Karlstadmodellen) www.karlstadmodellen.se sedan fick jag än en gång möjlighet att lyssna på Linda och Filip när dom berättade om Xerxes skolgång i Alabama (USA) www.appelklyftig.com
Idag har jag och sambon varit ute och provkört ett par bilar. Mitsubishi Colt och en riktigt kult bil FIAT 500. Hade ju redan blivit kär i en bil men den är alldeles för dyr. Toyota Prius (Elhybrid). Att sätta sig i FIAT var att ta sig tillbaka på 1970 -talet riktigt kult bil.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar