torsdag 29 januari 2009

Glädje


Nu äntligen så börjar jag få ordning på min nya dator och så nu undrar jag hur jag kunde jobba på den gamla? Detta är faktisk min första egna stationära dator. Annars har det varit sambon son köpt och jag använt. men sedan 1 år tillbaka så är han en Mac användare. Den gamla datorn tog ungefär tio minuter att starta upp sedan hängde sig allt flera gånger om dagen. Men nu så bara det smattrar till så är allt igång. Härligt! Idag så har jag haft två studiecirklar med härliga deltagare man blir så glad och får så mycket kraft. Kraft det behöver man både för mig själv och alla underbara männsikor jag har runt omkring mig. Har du aldrig gått en studiecirkel eller varit cirkelledare någon gång så tycker jag att du missat något i livet. Att träffas tillsammans och lära sig något nytt och dela med sig av egna erfaranheter. Här ser ni tecknet som betyder Glädje visst syns det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar